Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna Cules.pl Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna
Atenció, siusplau!
Manel Vich
 Strona Główna  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Nasz wlasny bash
Autor Wiadomość
formel 


Wiek: 30
Dołączył: 20 Sty 2006
Piwa: 249/223
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2012-02-02, 22:15  


Cytat:
[Dzisiaj 21:24] Ladia: a jakie książki decos czytasz? :D
[Dzisiaj 21:25] Kendzior: testamenty


:lol2:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Decos20
Mroczny Rycerz 
Superbohater


Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2009
Piwa: 459/358
Skąd: Piła/Poznań
Wysłany: 2012-02-02, 22:24  


Cytat:
[Dzisiaj 20:45] Decos20: Skoro go nie zrozumialas to sie nie dziwie, iz uznalas, ze nie wyszlo. ;)
[Dzisiaj 20:51] Ladia: Ok.. pokonałeś mnie doświadczeniem.
[Dzisiaj 20:51] krystianooo: never ending story :lalala:
[Dzisiaj 20:51] Campion: znowu miał rację... jak on to robi?


:lol2:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
Decos20, Lujan
buul 


Wiek: 38
Dołączył: 09 Pa¼ 2008
Piwa: 60/132
Wysłany: 2012-02-02, 22:31  


Decos może korzystając z (być może chwilowej!) popularności napisz jakąś książkę (testament?).
Wszyscy cytujący Cię już teraz muszą wyławiać Twoje wypowiedzi z szałta, a tak będą mieli jeden cały zbiór.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Voyteck 


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2006
Piwa: 541/288
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-02-02, 22:36  


Za chwilę zacznie się walka o pierwszeństwo do wydania tego dzieła, tylko nie wiem, czy pomiędzy wydawnictwami... czy notariuszami? :]
_________________
doh!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Krystianooo 

Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2009
Piwa: 179/211
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-02-02, 22:42  


Cytat:
[Dzisiaj 22:38] Marzec: widze ze tu jakas napinka jest ostatnio, chcialem tylko spytac czy jak mam psa co sie wabi Deco szitsu zresztą to zostawić tak jak lezy na kanapie czy wyjebać za drzwi na ten mróz ? ( pies fajny, kolorowy taki, bardziej złoty niz jakis inny, po oczach widać że chyba wierzący, choc czasem strasznie wkurwiajacy)


o kurwa :lol2:
_________________
"Cruyffizm wraca co 15 lat, żeby ratować klub (1973-1988-2003). Kretynizm co 10 lat (2000-2010) i w 3 lata niszczy klub"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
Decos20, mroo
Decos20 
Nosiciel buk-klątwy


Wiek: 30
Dołączył: 28 Gru 2010
Piwa: 161/161
Wysłany: 2012-02-02, 22:48  


Buul- ja nie umiem od tak sobie pisac, musze miec jakis kontekst, dlatego te teksty tylko w dyskusjach powstaja. Ogolnie to moze niech ktos jakis temat zalozy tylko z moimi cytatami, bash to za malo. ;)
_________________
Teoria: "Nie mam na nic czasu, bo muszę się uczyć"
Praktyka: "Mam tyle zajęć, że nie mam czasu na naukę"

Praktyka>Teoria ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Lujan 
BukoCules Team


Wiek: 27
Dołączył: 30 Lip 2009
Piwa: 63/196
Wysłany: 2012-02-02, 22:59  


Coś ostatnio napięta atmosfera na forum. :lol2:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gelex 
CatMorderca


Wiek: 37
Dołączył: 02 Wrz 2009
Piwa: 577/336
Skąd: z krainy dreszczowów
Wysłany: 2012-02-02, 23:17  


Decos

z mojej strony masz szacun za pozytywne nastawienie
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=HiB7Be0wNsg
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Decos20
Decos20 
Nosiciel buk-klątwy


Wiek: 30
Dołączył: 28 Gru 2010
Piwa: 161/161
Wysłany: 2012-02-02, 23:57  


Gelex- ogólnie to niezły ubaw z tego wszystkiego mam. Jakbym sie mial tym przejmowac to juz by mnie tu pewnie dawno nie bylo. ;)

Nikt nie chcial wrzucic wiec ja sobie pozwolilem. Zajebiste te typy byly, nie mozna temu pozwolic zginac. :D


Cytat:
[Dzisiaj 22:42] Decos20: moj pies i tak sie najlepiej wabi :D
[Dzisiaj 22:43] gregori: jak to shitsu to zawsze możesz go jakoś smiesznie obciac
[Dzisiaj 22:44] krystianooo: Decos pozwoliłem sobie wrzucic marca do basha , mam nadzieje ze mi wybaczysz :D
[Dzisiaj 22:44] gregori: kiedyś spotykałem na spacerze psa, ktory miał na imie "chodz tu kurwa" jego pan tak zawsze na niego wolal
[Dzisiaj 22:45] Decos20: Kto pierwszy zgadnie ten ma browara. :P
[Dzisiaj 22:46] gregori: twój pies jak sie wabi ? może jezus ?
[Dzisiaj 22:46] krystianooo: tuptuś :D ?
[Dzisiaj 22:46] Mefju: Jezus
[Dzisiaj 22:46] krystianooo: decoś :) ?
[Dzisiaj 22:46] Mefju: judasz
[Dzisiaj 22:46] Ladia: :lol2:
[Dzisiaj 22:46] Mefju: iskariota
[Dzisiaj 22:47] Mefju: apostoł
[Dzisiaj 22:47] krystianooo: Melfuj :lol2 : :lol2: :lol2:
[Dzisiaj 22:47] Campion: :D
[Dzisiaj 22:47] krystianooo: *Mefju
[Dzisiaj 22:47] gregori: Maryja zawsze dziewica
[Dzisiaj 22:48] rudy: Gdybuś
[Dzisiaj 22:48] Mefju: graal
[Dzisiaj 22:48] gregori: a moze Burek?
[Dzisiaj 22:48] Mefju: całun
[Dzisiaj 22:49] Mentor: czesio
[Dzisiaj 22:49] Mefju: hostia
[Dzisiaj 22:49] gregori: kundel bury, co penetruje wszystkie dziury
[Dzisiaj 22:49] Mefju: monstrancja
[Dzisiaj 22:49] Mroczny Rycerz: pies decosia nazywa sie rykoszet, proste
[Dzisiaj 22:49] Mefju: ołtarz :lol:
[Dzisiaj 22:50] Decos20: Spodziewalem sie tego typu odpowiedzi, dlatego zapytalem. :D Ale moze tez znajdzie sie ktos kto powaznie trafi. :P
[Dzisiaj 22:50] gregori: http://www.youtube.com/watch?v=VfwgZc0yNwg
[Dzisiaj 22:50] Mefju: tabernakulum?
[Dzisiaj 22:50] Decos20: I znowu pojdzie wpis na szalta.. :D
[Dzisiaj 22:51] Marzec: konioklepca
[Dzisiaj 22:51] Mroczny Rycerz: jesli pies decosia nie nazywa sie rykoszet, to decos nie jest prawdziwym fanem Deco ;]
[Dzisiaj 22:51] krystianooo: [Dzisiaj 22:48] rudy: Gdybuś :lol2: :lol2: :lol2:
[Dzisiaj 22:52] Decos20: na basha* :/
[Dzisiaj 22:52] Jerry P: Trux :P
[Dzisiaj 22:53] gregori: Laki ?
[Dzisiaj 22:53] Mefju: powiedz chociaż pies czy suka
[Dzisiaj 22:53] gregori: Puc? Bursztyn?
[Dzisiaj 22:53] Mefju: arizona leci na tvp1 !! :D
[Dzisiaj 22:54] Raijn: Arsene, proste
[Dzisiaj 22:54] Mroczny Rycerz: w sumie jarek tez pasuje
[Dzisiaj 22:54] Schumack: alek? :lol2:
[Dzisiaj 22:54] Jerry P: a zwiazane imie ze sportem?
[Dzisiaj 22:54] Decos20: Bobinho- ale to nie ja go nazywalem. Tato wymyslil ze wzgledu na to komu kibicuje. (mozecie sie powyzywac teraz z nowymi typami)
[Dzisiaj 22:55] Mefju: Ebi :lol:
[Dzisiaj 22:55] Mentor: daj podpowiedz jakas
[Dzisiaj 22:55] Raijn: Hapoel Beer Szewa?
[Dzisiaj 22:55] Jerry P: Figo? :P
[Dzisiaj 22:56] krystianooo: Arsenal ?
[Dzisiaj 22:56] Raijn: Beitar Jerozolima!
[Dzisiaj 22:56] krystianooo: Aematka ?
[Dzisiaj 22:56] Mroczny Rycerz: no wlasnie, podpowiedz. liga, albo pierwsza litera
[Dzisiaj 22:56] krystianooo: kidnaper ?
[Dzisiaj 22:56] krystianooo: kalambury z decosem :lol2:
[Dzisiaj 22:56] Mefju: burek
[Dzisiaj 22:57] Decos20: Podpowiedzialem przeciez. :D
[Dzisiaj 22:57] Mroczny Rycerz: jeszcze sie musimy na 2 druzyny podzielic
[Dzisiaj 22:57] Mroczny Rycerz: decos, pokazuj.
[Dzisiaj 22:57] Jerry P: Diabel_ albo Alvis
[Dzisiaj 22:57] krystianooo: ta ciekawe kto będzie chiał być w drużynie z decosem :D ?
[Dzisiaj 22:57] Mroczny Rycerz: no ale zbyt ogolnie. wysil sie bardziej, bo tak to bez sensu
[Dzisiaj 22:57] Mentor: wayne?
[Dzisiaj 22:58] Mroczny Rycerz: Rabij
[Dzisiaj 22:58] Mentor: kogut?
[Dzisiaj 22:58] Mentor: złoże roponośne?
[Dzisiaj 22:58] Jerry P: Cantona
[Dzisiaj 22:58] krystianooo: mam pomysł na dream team : Decos , Klatek i warszko :D
[Dzisiaj 22:58] Schumack: seks?
[Dzisiaj 22:59] Jerry P: van Piersi
[Dzisiaj 22:59] Raijn: FC Nazaret
[Dzisiaj 22:59] kieła: :lol2:
[Dzisiaj 22:59] Mroczny Rycerz: no to chuy, warszko mowilby tam najwiecej. swoja droga musialby sie dobrze czuc grajac w taka zabawe... nie trzeba sie odzywac :lol:
[Dzisiaj 22:59] krystianooo: seks to słowo tabu w prawdziwej katolickiej rodzinie :P
[Dzisiaj 22:59] Raijn: krystianooo: warszko by im nie dał dojść do słowa
[Dzisiaj 22:59] Ladia: Decos - Motor Lublin? :rotfl:
[Dzisiaj 22:59] Jerry P: i YOZ w czarnej pelerynie
[Dzisiaj 23:00] kieła: Crow :lol2:
[Dzisiaj 23:00] Mentor: stygmat?
[Dzisiaj 23:00] Decos20: Taa, Raijn. Komża Łomża. :P
[Dzisiaj 23:00] Schumack: jedziemy z kolem fortuny. . wykropkuj i wstaw jakas literke .............xx..............
[Dzisiaj 23:00] krystianooo: Raijn :lol2:
[Dzisiaj 23:00] Haraszo: ze decos jeszcze wam sie nie znudzil... :hmmm:
[Dzisiaj 23:00] kieła: decos, pewnie oryginalnie - max
[Dzisiaj 23:01] Mroczny Rycerz: schumack jaki pomysłowy dobromir :lol2:
[Dzisiaj 23:01] Jerry P: kto kreci kolem?
[Dzisiaj 23:01] krystianooo: Decos łądny jesteś chłopak ? bo klatek tylko z ładnymi się zadaje :D ?
[Dzisiaj 23:01] Mroczny Rycerz: poprosze samogłoske 'a', za wszystko!
[Dzisiaj 23:01] Jerry P: tylko kurwa uwaga na BANKRUTA
[Dzisiaj 23:02] Schumack: kłapouchy??
[Dzisiaj 23:02] Decos20: Schumack- jaka bym nie wstawil to bedzie za proste. To tez podpowiedz. :P
[Dzisiaj 23:02] Raijn: FC Krzyż: http://goo.gl/LfDXT
[Dzisiaj 23:02] Mroczny Rycerz: krystianoo - no jak go dziewczyny pytaja ponoc, czy ruchał...
[Dzisiaj 23:02] Jerry P: a Poldżer do wygrania jest?
[Dzisiaj 23:02] krystianooo: [Dzisiaj 23:02] Schumack: kłapouchy?? :lol2: :lol2: :lol2:
[Dzisiaj 23:02] Mroczny Rycerz: cole!
[Dzisiaj 23:03] Jerry P: Messi albo Xavi :D
[Dzisiaj 23:03] Decos20: Bobinho- nie ma. :D Jeszcze mozecie 1 samogloske i 3 spolgloski prosic. Kto pierwszy ten lepszy. :D
[Dzisiaj 23:03] Mroczny Rycerz: do wygrania tylko album i łokmen jerry. jak w tej zabawie ostatnio
[Dzisiaj 23:03] krystianooo: uuu to nie będzie dream teamu :(
[Dzisiaj 23:03] Mroczny Rycerz: to predzej messi. biega pewnie rownie uhahany za kijem, jak leo za piłka
[Dzisiaj 23:03] Schumack: reksio
[Dzisiaj 23:04] Raijn: To ten cham
[Dzisiaj 23:04] krystianooo: Decos a Twój tata nie zgóbił się w tym komu kibicujesz :) ?
[Dzisiaj 23:04] Lujan: spróbujcie może strzelać w reprezentantów Polski: smolarek? lato? gadocha? :lol2:
[Dzisiaj 23:04] Jerry P: :D
[Dzisiaj 23:04] Mroczny Rycerz: samogloska 'e'
[Dzisiaj 23:05] Raijn: Lujan: w Late to jeszcze rozumiem, ale co Ci zrobił Smolarek albo Gadocha? :P
[Dzisiaj 23:05] Jerry P: Lewy?
[Dzisiaj 23:05] Schumack: prosty?
[Dzisiaj 23:05] Jerry P: samogłoska 'ą'
[Dzisiaj 23:05] Decos20: Dobra, koniec zabawy. Zjadacz ma browara, tylko niech sie zdecyduje na jedna opcje. :D
[Dzisiaj 23:05] gregori: album, łokmen i tort
[Dzisiaj 23:05] Lujan: decosa pies nazywa się: Jan Paweł :D
[Dzisiaj 23:06] Mroczny Rycerz: jerry zjebałes :(
[Dzisiaj 23:06] Marzec: Vieira
[Dzisiaj 23:06] Schumack: Messi ['] [']
[Dzisiaj 23:06] Mroczny Rycerz: o czym bedziemy teraz na szałcie pisac?
[Dzisiaj 23:06] Jerry P: Xavi
[Dzisiaj 23:06] rudy: to pewnie messi. chujowo, psa nazwac messi. byka to co innego
[Dzisiaj 23:06] Decos20: Krystianooo- w przeciwienstwie do Was rozumie, ze Barca na pierwszym miejscu, a pozniej Arsenal. ;)
[Dzisiaj 23:06] Jerry P: tzn Messi :P
[Dzisiaj 23:06] Lujan: nic. po prostu są to piłkarskie autorytety. :)
[Dzisiaj 23:07] Jerry P: bo nie ma a
[Dzisiaj 23:07] Mroczny Rycerz: chuy, jerry odgadł, ale dalej obstawia :ok: to sie nazywa buko spirit!
[Dzisiaj 23:07] Raijn: Messi marki lessie
[Dzisiaj 23:07] Decos20: :lol2: To jednak Schumack zgarnal browara. :D
[Dzisiaj 23:07] Lujan: a na drugie jak ma decos? jan paweł czy benedykt?
[Dzisiaj 23:08] krystianooo: polikarp
[Dzisiaj 23:08] Raijn: Natan
[Dzisiaj 23:08] Decos20: Chyba, ze Zjadacz ironizowal z Xavim. :P
[Dzisiaj 23:08] Jerry P: kurwa wycghujales mnie decos
[Dzisiaj 23:08] Raijn: Lessie Messi Natan Polikarp Hefalump Czwarty
[Dzisiaj 23:08] Jerry P: no teraz lepiej :D
[Dzisiaj 23:08] Mroczny Rycerz: no to jakei ejst to imie w koncu qrwa
[Dzisiaj 23:09] Jerry P: a moze on psa nazwal Lessie tylko ty nie doslyszysz :P
[Dzisiaj 23:09] krystianooo: zdzichu
[Dzisiaj 23:09] Jerry P: Messi
[Dzisiaj 23:09] Ladia: ejjjj jak ten pies się w końcu jebie?
[Dzisiaj 23:09] Jerry P: przeca mowil ze nie ma A
[Dzisiaj 23:09] Ladia: Messi? noo niee e
[Dzisiaj 23:09] Schumack: Ma ktos jeszcze psa? :lol2:
[Dzisiaj 23:10] DeNiro: - Dziesięć lat prawdziwej miłości, których nie przekreśli styczniowa mroźna i śnieżna środa. Drogi nasze i naszego kapitana, który występował w naszym zespole z numerem 17, rozeszły się, ale na pewno nigdy nie zostaną rozdzielone. Koszulka z tym numerem decyzją władz klubu nie zostanie nikomu przyznana, bo drogi na skrzyżowaniu mogą się rozejść, ale to nie oznacza, że już nigdy się nie zejdą - czytamy w oświadczeniu.
[Dzisiaj 23:10] gregori: natan ładnie, można go wołać natanek
[Dzisiaj 23:10] DeNiro: http://www.pilka.pl/sampd...ke-z-numerem-17 ahh alez piekne slowa
[Dzisiaj 23:10] Raijn: Po co nam Sampdoria? :D
[Dzisiaj 23:10] gregori: co to za brednie DeNiro ?
[Dzisiaj 23:11] Jerry P: Pedro odchodzi? :(
[Dzisiaj 23:11] Ladia: Schumack xD ja mam xD możecie zgadywać :D
[Dzisiaj 23:11] Decos20: Chcecie jeszcze jedna zagadke? Bo poprzedni pies, a wlasciwie suczka tez miala pilkarsie imie. Jest taki zespol w Czechach, choc w momencie nazywania jeszcze tego nie wiedzialem. :D
[Dzisiaj 23:12] gregori: aaa juz wiem
[Dzisiaj 23:12] Jerry P: Sparta!
[Dzisiaj 23:12] Schumack: teraz ladia. bo pewnie jakos glupio nazwala i bedzie trudniej :P
[Dzisiaj 23:12] Jerry P: albo Viktoria :D
[Dzisiaj 23:12] gregori: dukla
[Dzisiaj 23:12] Dako: victoria. dobranoc.
[Dzisiaj 23:13] Dako: :dobranoc:
[Dzisiaj 23:13] gregori: zbrojovka
[Dzisiaj 23:13] Jerry P: FC koszyce
[Dzisiaj 23:13] Ladia: Schumack, oczywiście, piesio nosi imię bohatera kreskówki xD
[Dzisiaj 23:13] Raijn: Mlada
[Dzisiaj 23:13] Jerry P: KubuŚ
[Dzisiaj 23:14] krystianooo: dżambo?
[Dzisiaj 23:14] gregori: slavia
[Dzisiaj 23:14] kieła: decos zadaje zagadki a wy jak te pieski :D zgadujecie :D ladnie sobie ich ulozyles Decos :D
[Dzisiaj 23:14] gregori: sigma
[Dzisiaj 23:14] Raijn: niech już zadaje te zagadki, byle już mi privów nie pisał :D
[Dzisiaj 23:15] Decos20: Ladia- Reksio zapewne. :D
[Dzisiaj 23:15] Decos20: Gregori ma browara. :D
[Dzisiaj 23:15] Decos20: Jak wybierze wlasciwa opcje. :P
[Dzisiaj 23:15] gregori: fajnie, a które to imie ?
[Dzisiaj 23:16] Raijn: Ladia ma Williego Kojota
[Dzisiaj 23:16] Ladia: słabo Wam idzie :D nie lubię aż tak infantylnych kreskówek :D
[Dzisiaj 23:16] gregori: nie chce mi sie jeszcze raz pisac
[Dzisiaj 23:16] Decos20: Raijn- moze chcesz zagadke na priva? :D
[Dzisiaj 23:17] Jerry P: moze Sylwester po tym zajebistym kocie :D
[Dzisiaj 23:17] rudy: raijn :lol2:
[Dzisiaj 23:17] Decos20: Sigma :) Fajna psina byla.. :(
[Dzisiaj 23:17] Jerry P: Rumcajs?
[Dzisiaj 23:17] Raijn: Decos - nie dojdzie :P
[Dzisiaj 23:18] Raijn: znając Ladię to jakaś bohaterka hentai. :P
[Dzisiaj 23:18] Jerry P: Czrodziejka z Ksiezyca?
[Dzisiaj 23:19] Decos20: :lol2: Pol godziny zgadywaliscie imiona 2 moich psow. Co Wy byscie tu beze mnie robili? :D
[Dzisiaj 23:19] Ladia: Raijn oczywiście xD
[Dzisiaj 23:19] Jerry P: Raito
[Dzisiaj 23:20] Jerry P: Shinigami :D
[Dzisiaj 23:20] Decos20: Zablokowales mi mozliwosc wyslania priwa do siebie? :lol:
[Dzisiaj 23:21] Mroczny Rycerz: maria ozawa
[Dzisiaj 23:21] Raijn: Tam, od razu do siebie...
[Dzisiaj 23:21] Ladia: hahahahha Decos doigrałeś się xD
[Dzisiaj 23:21] Jerry P: wybieram samogloske I
[Dzisiaj 23:22] Jerry P: Yagami
[Dzisiaj 23:22] krystianooo: Dobra decos a Teraz my będziemy Tobie zadawać pytania :) kto pierwszy ?
[Dzisiaj 23:22] Ladia: niet xD hahahah
_________________
Teoria: "Nie mam na nic czasu, bo muszę się uczyć"
Praktyka: "Mam tyle zajęć, że nie mam czasu na naukę"

Praktyka>Teoria ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Boberek
Boberek 


Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2006
Piwa: 1025/1810
Skąd: Szczecin-Gryfice
Wysłany: 2012-02-03, 08:16  


Zmiazdzyliscie system ta dyskusja na szalcie bardzo mocny kandydat do przyszlorocznych oscules :) Ale teraz tak na powaznie sie pytam bo sie troche pogubilem jak w koncu sie wabia psy Decusia ?? ??
_________________
"W tym klubie nauczono mnie, że gdy przegram, mam pogratulować przeciwnikowi, ponieważ był lepszy, a kiedy wygram - pozostać skromnym."
Pep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jerry P 
Guti maricon!


Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2010
Piwa: 272/699
Skąd: Wroclaw/Chocianow
Wysłany: 2012-02-03, 08:29  


Messi i Sigma
_________________
durczok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Boberek
Boraś 
Disco Commando



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 2586/1200
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-02-05, 10:30  


Cytat:

[Dzisiaj 0:28] valdeq: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:29] buul: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:32] Pioteer: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:33] Haraszo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:34] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:34] Mroczny Rycerz: powtorzcie to jeszcze 10 razy qrwa :P
[Dzisiaj 0:35] Mentor: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:35] krystianooo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:38] buul: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive x10
[Dzisiaj 0:40] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:40] Partyzant: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:42] Haraszo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:42] Raijn: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:42] rudy: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:45] Mentor: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:46] Janio: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:47] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:48] krystianooo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:50] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:52] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:53] krystianooo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:54] Pioteer: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:54] krystianooo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:54] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:55] krystianooo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 0:56] Benio: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 2:39] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 3:56] Haraszo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 4:26] Mroczny Rycerz: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 9:21] Campion: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 9:26] krystianooo: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 9:46] Boraś: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 9:58] Matt: Busquets could be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 10:14] najt: Busquets could not be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 10:16] Kendzior: Busquets couldn't be able to play on Wednesday #fcblive
[Dzisiaj 10:21] mystique e: Busquets couldn't be able to play on Wednesday #fcblive


MR prowokator :P
_________________
Wojownicy Wódy
2012: Gdańsk, Gdynia
2013: Gdańsk, Gdynia
2014: Sopot, Gdynia, Sopot, Warszawa x2, Gdynia, Olsztyn, Gdańsk
2015: Gdynia, Łódź, Sopot, Gdynia, Łódź, Olsztyn, Gdynia, Sopot
2016: Gdańsk, Wrocław, Gdynia, Olsztyn, Gdynia
2017: Gdańsk, Sopot, Gdańsk, Łeba, Warszawa, Sopot, Gdynia
2018: Gdańsk, Sopot, Gdańsk
2019: Gdańsk, Gdańsk, Gdynia ..........
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Mroczny Rycerz
Kendzior 
!


Wiek: 35
Dołączył: 19 Sty 2006
Piwa: 755/1370
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-05, 10:31  


a Kendzior manipulator :E
_________________
"Fani Realu niech spojrzą prawdzie w twarz - obecni piłkarze tego klubu nadają się do pucowania barcelońskiej La Rambla. To też robi się na kolanach, czyli w ich ulubionej pozycji"" - Wojciech Kowalczyk, 30.11.2010 w komentarzu do !V!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kendzior 
!


Wiek: 35
Dołączył: 19 Sty 2006
Piwa: 755/1370
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-05, 22:21  


Cytat:
[Dzisiaj 21:59] Decos20: Lujan- i z czego sie cieszysz, jak ja czytalem Bo a nawet jak juz dyskutowalem to Ty jeszcze nie wiedziales, ze isnieje taki klub jak BArcelona. Pozniej przyszedles, wszyscy Cie wysmiewali jako Krisa(cyferki), ale postawowiles zaczac ludziom wlazic w dupe, zmieniles nicka i przestales miec wlasne zdanie w dyskusji. To tez sie od razu z czyms kojarzy ale juz nie bede pisal z czym..
[Dzisiaj 22:03] kieła: decos
[Dzisiaj 22:03] kieła: jak ja sralem do wanny babci kumana to nie wiedziales kto to wenger


uwielbiam ten motyw :D
_________________
"Fani Realu niech spojrzą prawdzie w twarz - obecni piłkarze tego klubu nadają się do pucowania barcelońskiej La Rambla. To też robi się na kolanach, czyli w ich ulubionej pozycji"" - Wojciech Kowalczyk, 30.11.2010 w komentarzu do !V!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 10 piw(a):
Schumack, formel, Raijn, Lujan, Mentor, Boraś, Wit Ż., kuryl, twardy, Szczur
Mroczny Rycerz 
Superbohater


Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2009
Piwa: 459/358
Skąd: Piła/Poznań
Wysłany: 2012-02-05, 22:43  


Cytat:
[Dzisiaj 22:42] Dodo: ja pamietam, jak na ircu bodajze kiela (na 90%) nabijal sie ze mnie cos tam i pytal czy wiem co to oral i anal, a ja no ze 'pewnie, jasne' a w miedzyczasie zapierdalalem do salonu po encyklopedie, tak jakos mi sie przypomnialo :lol2: to bylo prawie z dziesiec lat temu, zlamales mi dziecinswo chlopie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 11 piw(a):
Boberek, Jerry P, Decos20, Mentor, mroo, Raijn, kieła, Boraś, Wit Ż., kuryl, Szczur
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Twoja wyszukiwarka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mobile and Web Analytics