Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna Cules.pl Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna
Atenció, siusplau!
Manel Vich
 Strona Główna  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Filmy
Autor Wiadomość
pan_qba 
Hey Crab Man!


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 9/2
Wysłany: 2006-01-17, 22:12  Filmy


Ostatnio mam malo czasu na ogladanie, ale to nie przeszkodzilo mi w zalozeniu tego tematu :D moge napisac o "Cigarette Burns" - osmym odcinku "Masters of Horror" w rezyserii samego Johna Carpentera. Epizod ten prezentuje naprawde wysoki poziom - "stolarz" od 95 roku nie zrobil nic rownie dobrego. historia zreszta jest w wielu aspektach podobna do tej przytoczonej w nakreconym wtedy genialnym "W paszczy szalenstwa". tam sam neill poszukiwal suttera cane'a i jego ostatniej ksiazki, a w "Cigarette Burns" poszukiwanym przedmiotem jest jedyna kopia filmu "Le fin absolute du monde", ktory na kilku pokazach wywolal nieprawdopodobne reakcje wsrod widzow. oglada sie naprawde niezle - mozna tylko zalowac, ze caly obraz zamyka sie w niecalej godzinie co nie pozwala za bardzo na rozwiniecie skrzydel. nie mniej jednak zdecydowanie polecam, szczegolnie milosnikom starego, dobrego Carpentera!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Boraś 
Disco Commando



Wiek: 45
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 2565/1201
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-01-17, 22:18  


Ja niedalej jak dzisiaj skończyłem "Daleko od szosy", i biore sie za "Stawke wiekszą niz życie" :wink:

A co ostatnio oglądałem ? hmm za duzo zeby wymieniać ;)

aaaaa, dzisiaj jeszcze obejrzałem "Creep" = straszny kaszan :!:
_________________
Wojownicy Wódy
2012: Gdańsk, Gdynia
2013: Gdańsk, Gdynia
2014: Sopot, Gdynia, Sopot, Warszawa x2, Gdynia, Olsztyn, Gdańsk
2015: Gdynia, Łódź, Sopot, Gdynia, Łódź, Olsztyn, Gdynia, Sopot
2016: Gdańsk, Wrocław, Gdynia, Olsztyn, Gdynia
2017: Gdańsk, Sopot, Gdańsk, Łeba, Warszawa, Sopot, .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Raijn 



Wiek: 35
Dołączył: 12 Sty 2006
Piwa: 531/850
Wysłany: 2006-01-17, 22:25  


a mi sie Creep (mowimy o tym z 2004) umiarkowanie podobal:) bylo pare niezlych momentow, fajny stworek, ogolnie ciekawy pomysl. fakt faktem ze troche rzeczy skaszanili, ale ogolnie - jako ze bylem nastawiony dosc negatywnie - okazuje sie, ze nie jest tak najgorzej.

Tylko, ze mi sie prawie kazdy horror podoba, wiec... :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Negro 


Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 11/30
Skąd: Tschenstochau
Wysłany: 2006-01-17, 23:08  


Ja dziś trochę klasyki- "Święci z Bostonu" 8)

Po obejrzeniu moge powiedzieć tylko:
"Pasterzami się staniemy o Panie
Dzięki mocy danej w nasze dłonie
Nasze stopy niech niosą Twe rozkazy
Będziem wiernie podążać tą drogą
Na zawsze dane nam będzie poskramiać dusze
W imie Ojca I Syna I Ducha Świętego."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
andrew 
fix

Wiek: 39
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 109/227
Skąd: Polska c
Wysłany: 2006-01-18, 00:43  


ja obejrzalem 5x2 i sideways, oba filmy swietne, oba traktuja o zwiazkach damsko - meskich, opowiedziane w rozny sposob. Polecam ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mroo 


Wiek: 35
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 741/716
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-01-18, 10:35  


kiss kiss bang bang
http://www.imdb.com/title/tt0373469/
przede wszystkim niech was nie zwiedzie glupi tytul, a w naszym kraju promocja filmow kinowych lezy na jeszcze gorszym poziomie niz obecna sytuacja polityczna wiec czlowiek nie moze sie kierowac niczym innym jak tytulem i opinia innych ludzi
film jest absolutnie rewelacyjny, nie pamietam kiedy ostatnio widzialem dobra czarna komedie, w dodatku postacie wykreowane przez tworce bohaterow zabojczej broni wiec wiemy dokladnie ze nalezy sie spodziewac duzej ilosci zabawnych dialogow itp
narracja jest absolutnie rewelacyjna, spodobalo mi sie odejscie od konwencji w tym przypadku
muzyka nijaka, zupelnie nie zwrocilem na nia uwagi
ale i tak 9/10
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
pan_qba 
Hey Crab Man!


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 9/2
Wysłany: 2006-01-18, 11:20  


no ja dzisiaj sie wybieram na ten film - warto zwrocic uwage, ze rezyserem i autorem scenariusza jest Shane Black, ktory wczesniej byl scenarzysta takich klasykow kina akcji jak pierwsze dwie "Zabojcze Bronie", "Ostatni skaut", czy "Dlugi pocalunek na dobranoc" (ktory sobie zreszta odswiezylem po raz setny w ostatnia niedziele :D )

poza tym nikt jeszcze nie wspomnial o rozdaniu Złotych globow - w sumie wygrali faworyci - bardzo ciesza mnie nagrody dla Phoenixa i Seymoura-Hoffmana. zawiodlem sie jedynie na nagrodach serialowych, gdyz "My name is Earl" zostal pobity przez "desperate housewives", a "lost" wyprzedzil "prison breaka" :roll:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
andrew 
fix

Wiek: 39
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 109/227
Skąd: Polska c
Wysłany: 2006-01-18, 17:36  


Earl i Prison Break byly nominowane? Nawet nie wiedzialem. Z nowych seriali podoba mi sie te z Weeds ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mroo 


Wiek: 35
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 741/716
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-01-18, 20:48  


http://imdb.com/features/rto/2006/goldenglobes

tutaj masz wszystkie nominacje

przeczytalem ze ani jedynka ani canal nie maja zamiaru wykupic oskarow, maderfakers

nadzieja w tvn i polsacie, czyli oskary w tym roku ['] :zalamany:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
suntos 


Wiek: 33
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 203/49
Wysłany: 2006-01-18, 23:13  


Czy oglądał juz ktoś "Pani zemsta"?

Ostatnio obejrzałem Oldboya, ww film jest zakończeniem trylogii (niestety nie widziałem pierwszej części ). Oldboy przytłoczył mnie swym okrucieństwem, pokazał jak daleko można posunąc się w akcie zemsty

Sesja w toku, ale żeby znaleźć alibi na odkładanie nauki odpalam wiele filmów

Jestem po "lekturze" Mystic River, Klatka dla ptaków, Buffalo soldiers, Fargo, Tłumaczka - znane filmy

Ciekawa była równiez, momentami głupia, komedia rodem z Australii "Fat Pizza"

Wielbicielom akcji spod znaku Vivid polecam "Jenna Jameson id the masseuse" - gdzie pierwsze 10min wyglada jak zwykły film fabularny ;) - to tak na marginesie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pavel 
Patrick Kluivert


Wiek: 30
Dołączył: 17 Sty 2006
Otrzymał 8 piw(a)
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2006-01-19, 01:15  


Ja ostatnio miałem przyjemność obejrzeć film "Skazany na Bluesa" :D Ogólnie film średnio mi się podobał, wydaje mi się, że mogli troche więcej z niego wyciągnąć, ale, że lubie Dżem to oceniam go pozytywnie :P Tomasz Kot w roli Ryśka według mnie się sprawdził :] A co do filmów nie kinowych to obejrzałem ostatnio również Cliff 'em All, coś dla fanów Metallicy :P
_________________
Visca el Barca y Visca Catalunya
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Boraś 
Disco Commando



Wiek: 45
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 2565/1201
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2006-01-19, 01:27  


Cliff 'em All ostatni raz widzialem ok 16 lat temu ;)
Chyba musze do tego wrócic, bo od kilku m-cy mam to w swojej kolekcji ;)
Fajny dokument, dla kogos kto lubi Mete. Stare archiwalne fragmenty koncertów.
Z tym ze jakość i dzwięk ze tak powiem ..... fatalny ;)
ale, śp. Cliff rox !! zwłaszcza przy Welcome Home :)
_________________
Wojownicy Wódy
2012: Gdańsk, Gdynia
2013: Gdańsk, Gdynia
2014: Sopot, Gdynia, Sopot, Warszawa x2, Gdynia, Olsztyn, Gdańsk
2015: Gdynia, Łódź, Sopot, Gdynia, Łódź, Olsztyn, Gdynia, Sopot
2016: Gdańsk, Wrocław, Gdynia, Olsztyn, Gdynia
2017: Gdańsk, Sopot, Gdańsk, Łeba, Warszawa, Sopot, .....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Jamal King 
State of Trance


Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 19/10
Skąd: Konin
Wysłany: 2006-01-19, 10:45  


suntos napisał/a:
...

Wielbicielom akcji spod znaku Vivid polecam "Jenna Jameson id the masseuse" - gdzie pierwsze 10min wyglada jak zwykły film fabularny ;) - to tak na marginesie


Przyznam sie, ze wpadl mi w lapy ten film,ktory jest conajmniej dziwny, jak na swoje przeznaczenie. taki psychologiczny pornos :P usunalem go szybciej niz sciagnalem ;) za duzo monologu, za malo tego co tygryski lubia najbardziej :rotfl:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
beneras 
fuck system


Wiek: 30
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 24/19
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-01-19, 19:32  


mam pewien problem, mianowcie sciagnalem sobie jakis czas temu czlowieka ringu i trenera cartera.chce rozpakowac a tu prosza mnie o passworda... oczywiscie nie wiem skad go wziazc ani gdzie go szukac...

pomoze ktos pokonac ten fant ?
_________________
nie lubie lamusow,choc to na nich sie zarabia
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
duszek 


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 92/61
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2006-01-19, 19:33  


jeżeli ściągałeś z torrenta, to najczęściej hasłem jest adres owej strony, na której znalazłeś linka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Twoja wyszukiwarka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group -
Mobile and Web Analytics