Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna Cules.pl Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna
No fotem, senyora!
Narcis de Carreras do Marii Bernabeu
 Strona Główna  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
FCB w La liga (Kwiecien)
Autor Wiadomość
Boberek 


Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2006
Piwa: 1013/1793
Skąd: Szczecin-Gryfice
Wysłany: 2016-04-07, 22:05  FCB w La liga (Kwiecien)





_________________
"W tym klubie nauczono mnie, że gdy przegram, mam pogratulować przeciwnikowi, ponieważ był lepszy, a kiedy wygram - pozostać skromnym."
Pep Guardiola
Ostatnio zmieniony przez Boberek 2016-04-21, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
939 


Wiek: 27
Dołączył: 02 Cze 2010
Piwa: 119/144
Wysłany: 2016-04-20, 23:05  


Deportivo vs. Barcelona

Luis Suárez 0-1
Luis Suárez 0-2
Ivan Rakitić 0-3
Luis Suárez 0-4
Luis Suárez 0-5
Lionel Messi 0-6
Marc Bartra 0-7
Neymar 0-8
_________________
"Najlepszym sposobem na okazanie rywalowi szacunku jest strzelenie mu jak największej ilości goli" - Manolo Preciado
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Boberek
Mefju 
#moneybeautyfame


Wiek: 26
Dołączył: 06 Pa¼ 2007
Piwa: 495/89
Wysłany: 2016-04-21, 09:25  


O kutwa :D taka padake gralismy w tym miesiacu, ze wszyscy zapomnieli, ze jest w ogole meczowy zalozony.

No nic, co sie stalo to sie nie odstanie, dobry mecz wczoraj zagralismy, ale trzeba juz patrzec na nastepnego rywala. W dalszym ciagu jestesmy zalezni od siebie, ale Atletico i Real ciagle depcza nam po pietach. Pewnie wszyscy mielismy nadzieje, ze wczoraj przynajmniej jeden z nich straci punkty.

Zostaly jeszcze cztery finaly w lidze ;)
_________________
Każą mi trzymać wrogów blisko,
nie wiem na chuj.
U mnie się nie patrzy na nich,
nie wiem jak tu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mentor 


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2006
Piwa: 706/1503
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-04-21, 21:19  


Chyba tylko sekta trypleta liczy/liczyła na to, że Real straci jeszcze punkty w tym sezonie :P

Musimy wygrać wszystko do końca jeżeli mamy zdobyć mistrzostwo. Jest to oczywiście do zrobienia, nawet pomimo słabszej formy niektórych graczy. Mecz z Depor mówi niewiele, podobnie jak ten z Valencią. Wczoraj byliśmy wybitnie skuteczni a rywal wypiął dupsko, z Valencią można było spokojnie wygrać przy przeciętnej skuteczności, ale pudłowaliśmy na potęgę.

Można być pewnym, że obrona nie zacznie nagle grać dobrze i rywale będą mieli swoje okazje w meczach z nami. Wszystko zależy od naszej skuteczności bo choćbyśmy grali słabo/średnio to też powinniśmy sobie stworzyć jakieś okazje. Lekko nie będzie, ale ewentualna strata punktów to już będzie takie przypieczętowanie historycznego frajerstwa, że chyba nie miałbym siły nawet się wściekać czy smucić, pozostałby śmiech wariata.



Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
Boberek, 939, najt
Dodo 


Wiek: 26
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 613/153
Wysłany: 2016-04-23, 23:03  


bardzo mylacy wynik. dla mnie jest juz jasne, ze powod takiej zapasci w ostatnich tygodniach to nie bledy taktyczne trenera, oszczedzanie sie, czy lekcewazenie kolejnych przeciwnikow, a przygotowanie fizyczne, a raczej jego brak. chlopaki sa kompletnie wypompowani, co tlumaczy, dlaczego nie byli w stanie sie powazniej zerwac nawet majac noz na gardle przez 60 minut z atletico, 80 z sociedadem, czy 45 z valencia. kompletnie nas nie widze w takiej dyspozycji wyszarpujacych prowadzenie jakiemukolwiek przeciwnikowi na wyjezdzie, tak jak to zrobil dzis real, wiec pozostaje sie modlic, ze bedziemy pierwsi strzelac, a potem spokojnie dobijac kolejnych rywali. jedyny plus tej sytuacji to emocje i fakt, ze ewentualnie wygrana liga bedzie smakowac duzo lepiej, niz sie zapowiadalo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
JeLeN 
Przyjaciel Forum


Dołączył: 18 Gru 2008
Piwa: 27/131
Skąd: z małejpolski
Wysłany: 2016-04-24, 08:51  


ten mecze zapamiętam jako popis sędziego jeśli chodzi o karne z dupy.
_________________
23.08.2012 FC Barcelona - Real Madryt 3:2
"Z innymi zawodnikami nie byłbym mistrzem. Oni z innym trenerem, tak." Josep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Krystianooo 

Wiek: 33
Dołączył: 03 Lut 2009
Piwa: 178/211
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-04-24, 09:43  


ostatni karny wiadomo śmiechowy ale juz drugi to tak naprawdę spokojnie do wybronienia piłka była dobry metr od neymara i chłop z gijon zupełnie nie interesuje sie piłką i wpierdala sie Neymara ...
_________________
"Cruyffizm wraca co 15 lat, żeby ratować klub (1973-1988-2003). Kretynizm co 10 lat (2000-2010) i w 3 lata niszczy klub"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
gelex 
CatMorderca


Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2009
Piwa: 567/330
Skąd: z krainy dreszczowów
Wysłany: 2016-04-24, 18:09  


Karny z dupy... karny... nie karne...

Jeśli sami będziemy powtarzać brednie frustratów to nie oczekujemh rzetelnej oceny...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=HiB7Be0wNsg
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wakabayashi 


Wiek: 30
Dołączył: 30 Lip 2009
Piwa: 431/572
Wysłany: 2016-04-24, 19:05  


dwa karne jak złoto, ale ten ostatni to nie wiem co to było :P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mentor 


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2006
Piwa: 706/1503
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-04-24, 19:22  


Spoiler:



:bukiet:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
JeLeN 
Przyjaciel Forum


Dołączył: 18 Gru 2008
Piwa: 27/131
Skąd: z małejpolski
Wysłany: 2016-04-24, 21:52  


gelex napisał/a:
Karny z dupy... karny... nie karne...



karne bo mam na myśli dwa.
_________________
23.08.2012 FC Barcelona - Real Madryt 3:2
"Z innymi zawodnikami nie byłbym mistrzem. Oni z innym trenerem, tak." Josep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Twoja wyszukiwarka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mobile and Web Analytics