Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna Cules.pl Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna
¡Tu siempre negatifo, nunca positifo!
Louis Van Gaal
 Strona Główna  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Boberek
2014-12-10, 22:56
FCB w La Liga [Listopad]
Autor Wiadomość
Boberek 


Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2006
Piwa: 1015/1796
Skąd: Szczecin-Gryfice
Wysłany: 2014-10-31, 23:00  FCB w La Liga [Listopad]




ROZGRYWKI




10 KOLEJKA




POPRZEDNIE MECZE - SKROTY






_________________
"W tym klubie nauczono mnie, że gdy przegram, mam pogratulować przeciwnikowi, ponieważ był lepszy, a kiedy wygram - pozostać skromnym."
Pep Guardiola
Ostatnio zmieniony przez Boberek 2014-12-03, 23:14, w całości zmieniany 4 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Marzec 


Wiek: 35
Dołączył: 17 Cze 2007
Piwa: 159/163
Wysłany: 2014-11-02, 09:35  


skonczylo by sie manita gdyby to messi wyszedl na skrzydle a gryzon w srodku.

o co chodzi mi powiedzcie, sprowadzamy najklasyczniejsza 9 jaka jest na swiecie i 2 razy gra na boku?
chyba mi kurwa nie powiecie ze suarez bedzie gral z boku, bo oszaleje, kibicowac mi sie odechciewa jak na to patrze

jedyne wytlumaczenie ze to jakis test 'zobaczymy jak to bedzie z suarezem na skrzydle' , ale to przeciez jest zenada, przychodzi nowy chłop do druzyny to powinien grac tam gdzie sie czuje najlepiej i gdzie jest z niego najwiecej pozytku.

nie wiem jakis tepy chyba jestem i nie kumam o chuj tu chodzi z tym co oni za ustawienia wymyslaja.

to zaczyna byc nasza wizytowka a ustawmy zawodnika gdzie indziej , nie tam gdzie trzeba, nosz kurwa suarez na dzien dobry przy lini bocznej, a niech sie tam meczy po co nam w polu karnym jego nos snajpera, jego gigantyczne skills w tym miejscu, jego zajebiste uwalnianie sie od obroncow, po co nam to wszystko, na skrzydlo chuja niech sie meczy.

dramat.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
memphis 

Wiek: 30
Dołączył: 17 Lut 2007
Piwa: 237/301
Wysłany: 2014-11-02, 10:34  


Do ustawiania piłkarzy na nie swoich pozycjach już każdy powinien się przyzwyczaić.

Mecz może i pechowy, ale w dużej mierze to konsekwencja decyzji kadrowych i braku jakiejkolwiek reakcji trenera na słabą formę piłkarzy.

Jak tylko sobie przypomnę, że Busquets gra w miejsce Mascherano, Mascherano w miejsce Bartry, że Alves gra, o żenującym meczu z mierdą i powtórce z rozrywki u siebie z Celtą, gdy realizator co chwilę pokazuje Zubiego, jakby wiedział kto jest za to odpowiedzialny oraz o osobach, które to wszystko tolerują, o jeszcze dwóch latach męki z samozwańczym prezydentem, to aż krew się we mnie gotuje.
_________________
Wiedzę możemy zdobywać od innych, mądrości musimy nauczyć się sami.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
najt 


Wiek: 29
Dołączył: 21 Sty 2006
Piwa: 117/162
Wysłany: 2014-11-02, 10:45  


sam fakt ustawiania suareza wyjściowo na skrzydle nie jest problemem. problemem jest brak elementu zaskoczenia czyli zmian tych pozycji, płynnego przejścia na środek gdy messi cofa się do rozegrania, atakowania nieco w drugie tempo, tak jak to mieliśmy w zwyczaju robić gdy grał pedro i villa. no ale ciężko cokolwiek robić jeżeli nie gra środek, a jedynym elementem zaskoczenia są indywidualne rajdy neymara czy messiego.

brak drużyny i brak przez to elementu zaskoczenia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Marzec 


Wiek: 35
Dołączył: 17 Cze 2007
Piwa: 159/163
Wysłany: 2014-11-02, 10:58  


oczywiscie ze powinna byc wymiennos pozycji w trakcie meczu, no ale jak nie bylo sygnalu z ławki od trenera...

to nie jest pedro i villa, suarez to lepsza wersja etoo, nie ma prawa biegac 90 minut gdzies po skrzydle i tracic na wartosci

to przeciez maszyna do zdobywania bramek, to ma robic przede wszystkim, od tego powinien zaczac przygode w klubie

ja wiem ze on i tak swoje strzeli bo to za duzy kocur, daleki jestem od panikowania, ale wkurwionym o to gdzie wczoraj biegal mozna byc strasznie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dodo 


Wiek: 27
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 613/154
Wysłany: 2014-11-02, 12:36  


tak jak pisal imerr w temacie messiego - szkoda najlepszego pilkarza swojej generacji na gre w takim tworze. suarez wczoraj slabo, nigdy nie widzialem, zeby ktos w jednym meczu tyle razy bezskutecznie probowal zalozyc przeciwnikowi siatk, ale i tak bedzie wymiatal. potencjal w ataku mamy niesamowity, calkiem mozliwe, ze juz nigdy nie uda sie skompletowac tria na takim poziomie, z takimi predyspozycjami do gry w barcelonie. tym bardziej zal, kiedy spoglada sie na pozostale formacje.bank zostal rozbity na suareza, wiec linia pomocy zostal potraktowana troche po lebkach.z taka kadra trzeba bylo liczyc na cudowne odrodzenie xaviego albo iniesty i mocne wejscie do druzyny rafinhi, tymczasem nie ma ani jednego, ani drugiego -w rafinhe jeszcze wierze, niech zagra pare spotkan, nie lapie urazow i zobaczymy. w dodatku pierwsze tygodnie dosc brutalnie zweryfikowaly kreacyjne mozliwosci rakiticia, ja juz od jakiegos czasu patrze na niego jak na bialego keite i cudow w ataku sie nie spodziewam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Boberek 


Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2006
Piwa: 1015/1796
Skąd: Szczecin-Gryfice
Wysłany: 2014-11-07, 11:02  




ROZGRYWKI




11 KOLEJKA




POPRZEDNIE MECZE - SKROTY






_________________
"W tym klubie nauczono mnie, że gdy przegram, mam pogratulować przeciwnikowi, ponieważ był lepszy, a kiedy wygram - pozostać skromnym."
Pep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Boraś
green 


Wiek: 52
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 304/76
Wysłany: 2014-11-09, 08:40  


cisza w pomeczowych komentarzach nie jest przypadkiem, o czym tu pisać? :hmmm:

Takiej padaki już dawno nie oglądaliśmy, nawet u Taty lepiej nam to wychodziło...
LE nie widzi co się dzieje, czemu miała służyć wczorajsza rotacja? Dlaczego Sergio, a nie Masche na DM? Gdzie podziała się forma Leo, co z Neymarem? Pytań jest tak wiele, że nie chce mi się nawet ich stawiać.
Wracam do ciszy...
_________________
Jeśli trzymasz z Barçą, Real to twój wróg. Ja wybrałem Barcelonę - Hristo Stoichkov
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dodo 


Wiek: 27
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 613/154
Wysłany: 2014-11-09, 14:40  


pisalem po pierwszych kolejkach, ze na razie wygrywamy tylko dzieki indywidualnosciom i na lepsze druzyny to nie wystarczy, niestety po dwoch miesiacach jestesmy w tym samym miejscu

jakosc w ataku jest niesamowita, fajnie, ze potrafimy wygrywac trudne mecze bez pomocy, a nawet wbrew messiemu (wczoraj troszku sabotowal), ale druzyna jako calosc prezentuje sie katastrofalnie. pomysl z jednoczesnym posadzeniem neymara i suareza :bredzisz:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
chaos 
syn ulicy


Wiek: 31
Dołączył: 30 Gru 2009
Piwa: 1159/901
Skąd: miasto hau hau
Wysłany: 2014-11-10, 10:55  


Ciekawe, kiedy Lucho da odpocząć Leosiowi, bo ostatnie 3 spotkania w La Liga, to jest u niego spory dramat, jeśli chodzi o skuteczność.
Podejrzewam, że do tego nie dojdzie, bo jednak Lucho cojones ma pequenos...
_________________
Załaduj wszechświat do działa. Wyceluj w mózg. Strzelaj.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Marzec 


Wiek: 35
Dołączył: 17 Cze 2007
Piwa: 159/163
Wysłany: 2014-11-10, 13:14  


po valencii puchar weszlo wtedy odpocznie.

potrzebuje troche czasu nasze trio w ataku zeby sie ze soba zgrac, potencjal jest przeogromny, to musi wypalic nie moze byc inaczej, nie ma chuja zeby wiecznie obijac poprzeczke i grac tak nieskutecznie.

cieszy to ze zaden z nich nie lapie ostatnio kontuzji, tfu tfu, potrzeba im wspolnych minut zeby bylo pelne zrozumienie, jakis mecz by sie przydalo na rozluznienie wygrac z 8-0, moze byc z sevilla :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Pred 
VAMOS PREDRO


Wiek: 34
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 451/92
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-11-10, 14:07  


Atak mamy mocarny, gorzej że przy tej pomocy i małym wsparciu bocznych obrońców napastnicy mimo swojej klasy są osamotnieni. Taki Neymar przykładowo zazwyczaj dostaje piłkę gdy ma przed sobą 1-2 rywali. Do tego naprawdę FATALNA skuteczność wszystkich trzech gwiazdorów.

Granie Pedro i Munirem w ostatnim meczu sprawiło, że graliśmy licząc Busquetsa w 8 przeciwko 11 rywalom :D

O tym co się dzieje w tej chwili z drużyną można by elaboraty pisać. Wzmocniliśmy obronę i póki był Mathieu jakoś to wyglądało, bez niego jest dramat jak w zeszłym roku. Wzmocniliśmy pomoc, a jest to w tej chwili najsłabsza formacja od X lat. Najgorsze trzy rzeczy jakie widzę, to granie Mascherano na obronie, Busquetsem w pomocy i dreptającym Messim na 9. Tak długo jak będziemy próbować grania Pep teamem tak długo będziemy oglądać taką nędzę jak ostatnio. Mascherano do pomocy, Suarez na środek ataku.
_________________
Ronald Koeman 111'
Pedro Rodriguez 115'
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Boberek 


Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2006
Piwa: 1015/1796
Skąd: Szczecin-Gryfice
Wysłany: 2014-11-18, 22:24  




ROZGRYWKI




12 KOLEJKA






POPRZEDNIE MECZE - SKROTY






_________________
"W tym klubie nauczono mnie, że gdy przegram, mam pogratulować przeciwnikowi, ponieważ był lepszy, a kiedy wygram - pozostać skromnym."
Pep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
memphis 

Wiek: 30
Dołączył: 17 Lut 2007
Piwa: 237/301
Wysłany: 2014-11-20, 20:08  


Pierwszy raz w życiu liczę na to, że przerwa na mecze reprezentacji da Barcelonie coś dobrego, bo mimo, że dotychczas Sevillę ogrywaliśmy jak chcieliśmy, że gramy na Camp Nou, o dobry wynik będzie ciężko.
_________________
Wiedzę możemy zdobywać od innych, mądrości musimy nauczyć się sami.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
chaos 
syn ulicy


Wiek: 31
Dołączył: 30 Gru 2009
Piwa: 1159/901
Skąd: miasto hau hau
Wysłany: 2014-12-01, 08:47  


No dobra, zbierając wczorajsze myśli shoutowe i fejsbukowe:

- przede wszystkim świetna sprawa, że są 3 punkty, bo trzeźwo patrząc to z brakiem pomysłu na druzynę, graniem w dziewiątkę i Leczo na ławce nie można było mieć dużych oczekiwań; szczególnie, że wszystkie ważne mecze w tym sezonie były w pi*de; dlatego 3 punkty przywiezione z Mestalla, gdzie w tym sezonie (o ile dobrze pamiętam słowa Wolskiego z wczoraj) Valencia zanotowała same zwycięstwa prócz remisu z Bilbao, to jest naprawdę pierwszy sukces w tym sezonie... ale...

- delegowanie pomocy w takim kształcie, bez ofensywnego i kreatywnego zawodnika, to błąd; przy indolencji Messiego w kreowaniu akcji, jak miało to miejsce wczoraj, nie było komu zagrywać piłek do napastników i tradycyjnie kończyło się na zagraniu na skrzydło, a tam, wiadomo: na prawej Alves i wrzutka :ok: na lewej na szczęście jest Alba z Neymarem i to oni robili głównie dym z przodu, za co bym ich wyróżnił na przestrzeni meczu;

- Leczo dalej nie istnieje jako trener; późne zmiany i na skruszenie defensywy przeciwnika wchodzi Pedro, który klepie do boku albo do tyłu z Alvesem - ŻENADA. Mamy Sandro, który już potwierdził, że jak najbardziej się nadaje i strzelał już ważne bramki w tym sezonie; jest potem Traore, który świetnie wygląda w Segunda i należy chłopaka ogrywać; jest w końcu Munir, który trochę swoje szanse spalił, ale ciągle daje więcej zaskoczenia niż Pedro;

Na koniec apel do statystyków: wymyślcie Leonowi kolejny rekord do pobicia, bo bez tego gościu nie daje z siebie 100%... Smutne, ale wczoraj był ogromny spadek u Messiego w porównaniu z meczami z Sevillą i Apoelem...
_________________
Załaduj wszechświat do działa. Wyceluj w mózg. Strzelaj.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
kieła
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Twoja wyszukiwarka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Mobile and Web Analytics