Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna Cules.pl Cules.pl - FC Barcelona Forum Strona Główna
Atenció, siusplau!
Manel Vich
 Strona Główna  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj



Poprzedni temat :: Następny temat
Alkomat
Autor Wiadomość
JeLeN 
Przyjaciel Forum


Dołączył: 18 Gru 2008
Piwa: 27/131
Skąd: z małejpolski
Wysłany: 2014-04-06, 11:07  Alkomat


Zastanawiam sie nad kupnem alkomatu, ostatnio co raz cześciej wypada mi po sobocie jakaś jazda, a 2 razy w ostatnim czasie odwiedzając komisariat, spotykam sie z tym, że nie mają takiego sprzętu akurat na posterunku tylko jest w terenie.

Chciałem zapytać czy ktoś z Was posiada taki sprzęt i może coś polecić?

Generalnie słyszałem też, że co pół roku taki porządny alkomat się kalibruje(?), ale nawet nie wiem gdzie.
_________________
23.08.2012 FC Barcelona - Real Madryt 3:2
"Z innymi zawodnikami nie byłbym mistrzem. Oni z innym trenerem, tak." Josep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kendzior 
!


Wiek: 34
Dołączył: 19 Sty 2006
Piwa: 755/1370
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-06, 13:51  


tez sie nad tym zastanawiam, ale w miare porządny alkomat to koszt okolo 1000zł + kalibracje czyli wysylki do producenta. W dodatku jak raz popedzisz w tany i zaczniecie ze znajomkami dmuchac w trakcie imprezy to bankowo po jednym takim posiedzeniu mozesz go od nowa kalibrowac.

dlatego zamierzam kupic cos prostego i tylko do mojego uzytku.
_________________
"Fani Realu niech spojrzą prawdzie w twarz - obecni piłkarze tego klubu nadają się do pucowania barcelońskiej La Rambla. To też robi się na kolanach, czyli w ich ulubionej pozycji"" - Wojciech Kowalczyk, 30.11.2010 w komentarzu do !V!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
xav 
Daj pyska!


Wiek: 30
Dołączył: 11 Lis 2007
Piwa: 351/99
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-06, 14:06  


nigdy sie nad tym nie zastanawialem, ale skoro to taka czuła maszyna i co chwila ja trzeba kalibrowac, to z jak drogich i profesjonalnych urzadzen korzysta drogowka i czy aby zawsze ma je odpowiednio wyregulowane ?:D
_________________
Pep: Las Copas ya están en el Museu, ahora hay que volver a ganarlas
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Steve
Boraś 
Disco Commando



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 2583/1200
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-04-06, 14:25  


"drogówki" nie widziałeś? :D

Król: "tu przyciskasz, nie resetujesz, i masz cały czas 130"

pewnie tak samo jest z alkomatami ;)
_________________
Wojownicy Wódy
2012: Gdańsk, Gdynia
2013: Gdańsk, Gdynia
2014: Sopot, Gdynia, Sopot, Warszawa x2, Gdynia, Olsztyn, Gdańsk
2015: Gdynia, Łódź, Sopot, Gdynia, Łódź, Olsztyn, Gdynia, Sopot
2016: Gdańsk, Wrocław, Gdynia, Olsztyn, Gdynia
2017: Gdańsk, Sopot, Gdańsk, Łeba, Warszawa, Sopot, Gdynia
2018: Gdańsk, Sopot, Gdańsk
2019: Gdańsk, Gdańsk, Gdynia ..........
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Kendzior 
!


Wiek: 34
Dołączył: 19 Sty 2006
Piwa: 755/1370
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-06, 15:01  


no slyszalem, ze ktos kiedys po wskazaniu zarzadal dowodow kalibracji itd i byl spory problem. Jedno ale, że ten ichni sprzet jest wart z tego co slyszalem nie 1-2 a 6-7 tysiecy peelenów.
_________________
"Fani Realu niech spojrzą prawdzie w twarz - obecni piłkarze tego klubu nadają się do pucowania barcelońskiej La Rambla. To też robi się na kolanach, czyli w ich ulubionej pozycji"" - Wojciech Kowalczyk, 30.11.2010 w komentarzu do !V!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mroo 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 745/725
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-06, 17:53  


Kendzior, JeLeN,

Macie do wyboru tak naprawdę wydać 3000 albo 70zł, widziałem różne testy, czytalem sporo na ten temat jakiś czas temu i wniosek byl taki, ze nie znaczenia, czy alkomat pokaze Ci 0.5 czy 0.78 - i tak nie mozesz jechac

generalnie w testach za "wiarygodny" byl uzywany ten za 3k (z homologacja - moze byc uzyty jako dowod w sadzie) a pozniejsze "polki" to byly
- za ok 1000 porzadsny sprzet
- za ok 350zl (kumpel ma)
- za 70zl (mój kacuś)
i jednorazowe gowna

jak od razu widzicie, jednorazowe nie maja najmniejszego sensu, ten do moczenia na jezyku po 40stce pokazal, ze jest zero zero i mozna jechac

a pozostale pozycje pokazywaly rozne wyniki, rozniace sie czasami nawet o 0,3 promila, ale bardzo randomowo, nie bylo tutaj schematu, ze zawsze jeden pokazywal wiecej niz inny

ostatnio jak po parapetowce naszej kolo 14 dmuchalismy to na kacusiu wyszlo 0.8 a na tym drozszym kumpla 0,78 - jego byl kalibrowany, moj od nowosci ani razu

bazuje na nim, na tym ile i czego wypijam i juz kilka losowych kontroli przeszedlem bez problemu a nawet wiem, ze po wypiciu jednego piwa i odczekaniu drugiej polowy meczu moge spokojnie jechac samochodem bo mnie zlapali i mialem 0.12 a po kolejnych 15 minutach (musieli sprawdzic, czy mi nie rosnie) - 0,07

nie uzywajcie alkomatu do zabawy, dmuchajcie tylko na kacu i wszystko powinno dzialac dobrze, dla pewnosci mozecie kiedys skoczyc na komende (raz nie mielismy alkomatu we wroclawiu a bylem kierowca, czulem sie na pol promila i tyle tez mialem - odczucie na podstawie wczesniejszego stosowania kacusia)

generalnie po tym, jak kumpel pare lat temu stracil prawko zaczelismy wiecej wagi przykladac do tego, bo faktycznie pil mniej niz my i po 11 nastepnego dnia mial 0.52 a czul sie calkiem dobrze
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
JeLeN 
Przyjaciel Forum


Dołączył: 18 Gru 2008
Piwa: 27/131
Skąd: z małejpolski
Wysłany: 2014-04-06, 18:36  


Pewnie są takie zajawki, że impreza i każdy by sobie posprawdzał, ale raczej wychodzę z założenia, że takiego czegoś bym nie robił..

Generalnie też nie potrzebuje wiedzieć ile mam, wyjdzie cokolwiek to nie jadę, wyjdzie 0 to wiem, że mogę.

@mroo - a ten twój czy kumpla alkomat to się kalibruje?
_________________
23.08.2012 FC Barcelona - Real Madryt 3:2
"Z innymi zawodnikami nie byłbym mistrzem. Oni z innym trenerem, tak." Josep Guardiola
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
twardy 
Boixos Nois


Wiek: 33
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 111/140
Skąd: Pawłowice/Kraków
Wysłany: 2014-04-06, 19:45  


rzuccie jakims linkiem, to tez sobie kupie :)
_________________
Puta Madrid!
Puta Espanyol!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
mroo 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 745/725
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-07, 02:53  


JeLeN napisał/a:
Pewnie są takie zajawki, że impreza i każdy by sobie posprawdzał, ale raczej wychodzę z założenia, że takiego czegoś bym nie robił..

Generalnie też nie potrzebuje wiedzieć ile mam, wyjdzie cokolwiek to nie jadę, wyjdzie 0 to wiem, że mogę.

@mroo - a ten twój czy kumpla alkomat to się kalibruje?


oba tak, tylko koszt to kolo 60zl wiec lepiej kupic nowy ;) moj egzemplarz juz od paru lat dziala bez zarzutow, musialem dobrze trafic

twardy, po tym jak kumpel stracil prawko ioznajmilem, ze pierdole, kupuje alkomat, to w sumie bylo "ja też" x7 więc sporo oszczedzilismy na kosztach wysylki :D
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Kendzior 
!


Wiek: 34
Dołączył: 19 Sty 2006
Piwa: 755/1370
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-07, 16:17  


http://www.trojmiasto.pl/...-zl-n77296.html :)

zarzuc modelem mru, bo nie wiem czy kupic co polecasz czy dozbierac sobie troche pktów vitay do tego: http://zatrzymajczas.vita...Alkomat,97.html
_________________
"Fani Realu niech spojrzą prawdzie w twarz - obecni piłkarze tego klubu nadają się do pucowania barcelońskiej La Rambla. To też robi się na kolanach, czyli w ich ulubionej pozycji"" - Wojciech Kowalczyk, 30.11.2010 w komentarzu do !V!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
twardy 
Boixos Nois


Wiek: 33
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 111/140
Skąd: Pawłowice/Kraków
Wysłany: 2014-04-07, 16:57  


No ja juz nazbieralem 3 chetnych, tylko nie wiem ktory kupic :P
_________________
Puta Madrid!
Puta Espanyol!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
mroo 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 745/725
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-07, 22:53  


przeciez pisalem ze kacuś :D naprawde tak sie nazywa, jak kupowalem to byl w autoswiecie zwyciezca jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny

a programna tvn turbo jakos katem oka widzialem 3 tygodnie temu i widzialem, ze nadal sobie niezle radzi, nie dosc ze byl wybrany do testu to wypadl ok

ale poszukajcie roznych rankingow, bo ja kupowalem to juz kilka lat temu (chyba 4)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Kendzior 
!


Wiek: 34
Dołączył: 19 Sty 2006
Piwa: 755/1370
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-08, 08:37  


co do kacusia to duzo ludzi narzeka, w zaleznosci od trafionego egzemplarza

ten ponoć godny zaufania: http://www.okazje.info.pl...ch-al-7000.html
_________________
"Fani Realu niech spojrzą prawdzie w twarz - obecni piłkarze tego klubu nadają się do pucowania barcelońskiej La Rambla. To też robi się na kolanach, czyli w ich ulubionej pozycji"" - Wojciech Kowalczyk, 30.11.2010 w komentarzu do !V!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mroo 


Wiek: 37
Dołączył: 17 Sty 2006
Piwa: 745/725
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-10, 09:20  


racja, tez slyszalem ze kacus zalezy od egzemplarza (nawet na 7, ktore kupilismy dwa sie jakies slabsze trafily - szybko padly)

http://www.ceneo.pl/99841...CFTMetAoda1AA_w

ten ma moj kumpel, bardzo dobrze dziala
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
twardy 
Boixos Nois


Wiek: 33
Dołączył: 18 Sty 2006
Piwa: 111/140
Skąd: Pawłowice/Kraków
Wysłany: 2014-04-10, 21:01  


Kacuś :lol2: Ten Sentech kiedys umarl u nas na imprezie :)
_________________
Puta Madrid!
Puta Espanyol!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Twoja wyszukiwarka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Mobile and Web Analytics